Český jazyk - PaedDr. Darknesie Levonová Trnská
Matyáš Bellary | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Dominik Harder | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Kryštof Wolsten | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Antonín Westenholme | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Isabella Gaizová | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Ella Evansová | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Karolína Bestránská | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Emma Hillary | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Tomáš Ketrán | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Matěj Nikol | 2 | 1 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Kateřina Hrozenová | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Kostella Eicatsová | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Jana Nicolsová | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Jasmin Ferková | 2 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
Úvodní diktát - vstup do učiva českého jazyka | 5ti minutovka - Starověká literatura | Test, skupinová práce - přídavná jména | Modulový test - jazyky, český jazyk, vývoj českého jazyka | Modulový test - stylistika | Morfematický rozbor slova - ÚSTNÍ ZKOUŠENÍ | Aktivita ve výuce | Postoj k předmětu | HODNOCENÍ DRUHÉHO POLOLETÍ: Slovotvorba - příklady, procvičování | Hlavní zásady spisovné výslovnosti - procvičování na čteném úryvku z knihy | Test - komunikace - základní vědní disciplíny spojené s mluvou a výslovností, řečové vady | Pravopisný diktát - gramatika českého jazyka | Modulový test - středověká literatura | Modulový test - prostě sdělovací funkční styl | Modulový sloh - vypravování | Aktivita ve výuce | Postoj k předmětu |
Ukončení klasifikace za 4. ročník
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář